sudedemirr kızlar merhaba, aramızda 4 kilo üzeri iri bebeği normal doğum yapan arkadaşlar varsa tecrübelerini paylaşabilir misiniz benimle? Ayrıca hepinizi tebrik ediyorum..🫶🏻🩷🩵
Ceroklns metemom_ hayır gebelik şekerim yok, öyle aman aman bir şeyler yiyipte içmedim nasıl böyle oldu bilmiyorum 🙄 babası 5,5 kg doğmuş ona çekti heralde😂
sudedemirr metemom_ benim kızımda 38. haftada 4110 gram doğdu, şeker yüklemesi yaptırmadım 🥲 buda iri olur mu acaba
sudedemirr Ceroklns genetiktir o zaman, normal mi dünyaya gelmiş omuz takılması vs olmuş mu eşinizde?
1prensesannesi__ Ceroklns benim esimde 6 kilo dogmuş 😅 ama o zamanlar evde dogum yaparlarmis belki hastane sartlarinda olsa sezaryen olurdu
Haticeburak06 Ceroklns ay benim eşimde aynı doğmuş bebişte inşallah biraz tombul olur diye dua ediyorum 😁❤️
Serap_3 İlk gebeligimde 4200 normal doğum yaptım. Sürekli kap atışını dinliyorlar zaten bı sıkıntı olursa sezeryan aliyorlar
Nesrinozbek İkinci dogumum 4kilo 100 gr çok çok kolay bir dogumdu Allah herkeze böyle bir doğum nâsip etsin Şimdi 3 yü bekliyorum 38+4 bakalım o nasıl olucak
Busramom07 Nesrinozbek iri bebek baskısı daha iyi oldugu için erken ve güzel doğum oluyormuş doktor öyle demişti
Nesrinozbek mavikalpvemavikalp evde sancımı çektim ama kolay sancıydı adet agrısının bi tık fazlası her sancı geldiğinde evde Sıcak suya oturuyodum oda açılmayı hızlandırdı hastaneye gitmesem evde dogurucaktım😀