Prenseskizim Meraba kızlar bir yakinim tup bebek yaptı transfer olalı 10 gün oldu 2 gün sonra kan testi yapacak ama bekleyememiş bugün ac karna idrar testi yapmis cift cizgi cikmis sonra emin olmak icin kahvaltidan sonra yapmis silik cikmis sizce varmidir gebelik🤔
Habibee Prenseskizim var canim hayirli olsun benimde silik cikmisti. Ama emin olmak icin kan testi yaptirsin
Hulyaaaaa75 Prenseskizim vardır canm benm yengemde tup bwbek yaptı ben zorla test yaptrdım silik çkti çok sükür 12. Günde kan testi yaptk 370 çkmişti darısıda sizin basınıza inşallah suan 7 aylık tonton bi oğlusumuz var 😍
Emellll67 Benim de silik çikmisti dayanamiyosa acile gitsin ben tup bebek yaptirdim desin yaparlar ki
Ecemnur92 Benimde tüp bebek ve transferin 7.günü yapmıştım benim de silik çıktı hayırlısı ile ınsallah tutmustur🤲
Asl86 Benimde transferin 7. Günümdeyim ilk 5 gün göğüs hassasiyetim vardı şuanda yok 2. Tup bebek deneyimim ilki tutmadı buda tutucak diye çok üzülüyorum benimle aynı durumu yaşam birileri varsa yardımcı olabilirmi sizlerde göğüs hassasiyeti nasıldı 😔