Kızlar herkese selam ❤️ 2 hafta önce açlık kan şekerim 66 tokluk 80 çıktı, şeker yüklemesi hangi durumlarda yapılıyor bu değerlerle gerekli görülür mü acaba? Ona göre hastaneye bir dahaki kontrolde her ihtimale karşı aç gideceğim doktoruma da ulaşamadım :(