Merhaba kizlar 23 haftalık gebeyim ve bundan önce yaklaşık bi iki ay kadar ilacımı aksattim ama ilk aylardan itibaren içiyordum kontrole gittim yükselmişti yine 5 buçuk çıkmıştı sonuçta şimdi yine içmeye başladım bir şey olmuş mudur sizce bebekte zeka geriliği yapar diyorlar doğru mu