tgbmerve Ttttttttttttt gökçe tek başına gayet güzel bir isim, erva gökçe djye seslenmek( bence )çok zor olmazmi . Erva söylenmesi zor bir isim
metemom_ Ttttttttttttt ah şu eşler benim de eşim tüm isimlere karşı çıkıyor oğlumuz olursa sen koy dedim oğlumuz olacağını öğrenince bana hiç laf bile ettirmedi Metehan olacak dedi kız olsaydı benim koyacağım ismi asla beğenmezdi kesin ya da başka isim koydururdu
Ttttttttttttt metemom_ off evet Bi sürü isim saydım istemedi şimdi de son dk ya kaldı 37 ye gircem 🤷🏻♀️
0aysee0 Ttttttttttttt Biz Deniz Gökçe düşünüyoruz fikir olabilir size de. Bence Erva ile pek uyumlu değil😶 Asya ismi de çok hoş beğendiğim bir isim ama yeğenimin adı. Hoş ve asil bir isim.
Teacherblue Ttttttttttttt Erva adında öğrencim vardı çok güzel çok akıllı bir kızdı. Erva çok güzel bence gökçe de öyle
busraltin Ttttttttttttt tek isim bence iki isim zorunlu gibi herkes öyle takıyor tabi ortak karar değilse bence tek isim iydir