Kızlar 6 haftalık hamileyim ve 2-2,5 yıldır ekstrasistollerim var. Doktor Kalbimde bi sorun olmadığını söyledi ama ara ara yokluyor. 2. Doğumum olacak ve ben endişeliyim her şey yolunda giderse normal doğum sırasında sıkıntı yaşar mıyım? Ekstrasistolü olup normal doğum yapabilen var mı? Önceki doğumum normal olduğu için soruyorum.