Ben şuan 30 haftalık hamişim ☺️ Çalışan bir kadınım. Sabah 6.30 mesaim başlıyor, 3 gibi evime geliyorum. O saatten sonra da ev mesaisi başlıyor. Temizlik, yemek hiç birinden fire vermedim açıkcası. Tabi yapabildiğim var, yapamadığım var. Ama genel olarak her işimi yapıyorum. Kendinizi nasıl şartlarsanız öyle gidiyor 🙂 Tehlikeli bir gebelikse tabiki dinlenin ev işi önemli değil, ama normal bir gebelik ise bence hayatınızı normal devam ettirin ne kadar hareket o kadar iyi bence 😌