Ecmsrn benim kizimin ismi İlay 14 aylik daha cok küçük😊 ama genel olarak bahsetmem gerekirse en goze çarpan özelliği cok asiri hareketli olması. ne bebek arabasında durur ne normal arabada yolculuk yapar.Sabahtan akşama kadar peşinde geziyoruz oda oda. Bezini zor degisiyoruz diyebilirim. Özgürlüğüne cok düşkün. Onun disinda cok çabuk öğreniyor.Cok erken yürüdü 10.5 aylikKen yurudu. Dil gelisimi olarak da oyle. Hareketlidir ama yaramaz değildir laf dinler. Uyku ve yemek konusunda sıkıntı yasamadik hic. Cok kolay bir bebeklik geçirdik. Bir ortama girdiğinde ortama hemen uyum sağlar kendi yasitlariyla kolayca iletişim kurar cok sosyaldir gezmeye bayilir. Kendini hic ezdirmez 😅 biri elinden bisi almaya kalksın vay haline. Genel olarak böyle. Saglikla gelsin sizin bebeğiniz de🤗