37,2 olduk geçen gün post açmıştım okuyan bilir 2 defa imza atıp çıktım doktor kızdı diye, gelip yatisimi yaptım devlet hastanesine ama doğum servisine yapılmadı. Alternatal servise yatış oldu( ne anlama geliyor onuda bilmiyom). Bebek hareketleri azdi öğlene kadr 2 3 defa tek oynadı. Simdi hareket ediyor arada. Nstde kalp atışları 135 civari çıkıyor hala. Ben sanci verilir yada doguma alınırım diye tahmin ettim ama yok. Sancı vs de çıkmıyor ne yapabilirim bi fikir verin kizlar inşallah sancim bi an önce başlarda sağlıkla doğurup evime giderim. Şimdiden cok bunaldim stres yaptm hastaneden.