Melikebldz normal olan serisinde var ama pamuklu olanda yok kızıma pamuklu olanı kullanıyorum çok geç keşfettim şiddetli pişik vardı bezi değiştirirken bulmuştum acayip memnunum içi yumuşacık emiciliği yüksek şimdi oğluma da normal olan seriyi kullanıyorum bu da güzel gibi şuana kadar bişey yaşamadım