Klbk16 Ben de 30. Haftadayim normalde iki ogun besleniyorum ama sabah bile elim ayagim titriyor artik. Sabah kahve hurma ceviz ile basliyorum sonra iki yumurtali klasik bir kahvalti yapiyorum, hic alisik olmadigim icin ogle yemegi zorluyor beni agzima bir iki bir sey atarak aksam ediyorum ki yanlis. Eger yedikleriniz karbonhidrat agirlikli ise doyurucu olmuyordur ve hemen acikiyorsunuzdur.