Kızlar yarın 35 haftalık olacağız 10 gündür inanın midem bomboş geziyorum Prilam içiyorum ona rağmen yemeği yedikten 5 dk sonra kusuyorum çok üzülüyorum bebeğim beslenemiyordur diye bir yandan kustugum için halsizliğim hat safha da benim gibi olanlar var mı çözüm bulan insan su içmeyi özler mi doyasıya ben özlüyorum