ZeyHus33 şeker yüklemesi gerekirse isterler ama 20. Haftada sağlık ocağı cagirdimi, açlık kan aldılar , vit baktılar tam kan , demir , ferritin bakıldı , 30 da tekrar cagiracagim dedi ebe sonra 34 te tekrar bakacağım bunlara dediler. Tetanozun 24 te 2. Dozu yaoiliyor birde