Kızlar benim ilk doğumun sezeryan oldu bebek geç döndü kanalda değildi bide iri bebek felan dediler 40.5 olunca lekem geldi açılmam vardı 2 yada 3 hatırlamıyorum. Hiç sormadan sezeryan oldum. Çatır müsaitti sancı yoktu ama keske deneseydin belki doğardım. Sezeryan sürecim çok zordu benim.
Şimdi ikinciye hamileyim 4 seneden sonra 36 haftalık Hamileyim..normal doğum istiyorum. Burada çok okudum ssvd olanları benim korkum sancıyı çekip de sonradan sezeryan olmak.
Boşver diyorum bazen sezeryan için tecrüben var ..sonra normal doğum ya iyi hızlı gecerse sonradan pişman olmamak içinde normal denemek istiyorum. Sizce ne yapmalıyım. Bebeğim 1 hafta önde klosu.
Zaten ssvd yapanlar 3200 çıvarı. Benim belki de şimdi 3200 olmuştur. Doğum için yapılacak şeyleri de yapsam bu sefer çocuk erken gelse sezeryanla vicdan azabı çekerim..be yapayım bilmiyorum