Vctry1706 Ben devlette yaptırmıştım. İlk olarak randevu aldıgın doktora gidiyorsun , doktorun seni yönlendiriyor. Sana gazoz tadında bir içecek veriyorsun içiyorsun 1 saat bekleyip kan veriyorsun, sonucların da öğleden sonraya çıkıyor. Sonuccnu alıp göründüğün doktora gidiyorsn. Ben 50 mg içmiştim o yüzden 1 saat beklemiştim, 25-25 içip 2 saatte bekleyenler oluyor sanırım.