bahocum Kubrademirel doğum sancısı başlamış olabilir bir tanıdığım o şekil başladığını anlatmıştı kendisinde
Tugba_turk46 Haftanız dolmak üzere tedbir amaçlı acile gidip bir nst çektirin regl sancısı doğum sancısı oluyor
Kubrademirel gizem-cbn Esrapmuk gidiyorum canım gidiyordum fakat iyisin diye gönderiyorlar evde canımdan can çıkıyor
Temmuzmucizesi26 Esrapmuk bu nasıl bir üslup hanımefendi de ne kadar kibar cevap vermiş utanır mısınız sanmam
Gmzgkck_ Esrapmuk Biz insanlar bu uygulamayı birbirine danışmak için kullaniyoruz sizin burda olma amacınız nedir yada şöyle sorayım bu uygulamada hangi isimle bulunuyorsunuz insan yada kafdağı?