Kızlar selam bugün transferimin 10.günü dün dayanamayıp kan testi verdim ve sonuç 9.günde 348,28 çıktı. Gününe göre değer yüksek diyenler var ve tek embriyo transferi oldum. Genelde çok çıkınca çoğul gebelik oluyormuş ama tek yumurta ikizi gibi bi durum olabilir mi bilgisi olan var mı ?