29 Mart saat gece 12 gibi sadece şiddetli bel ağrısı sebebi ile hastaneye gittim nst çektir dedi doktorum nst çekildim çok az sancım çıktı bir de alttan muayene olmamı söyledi 2 cm açılmam vardı herşey yolundaydı eve gidebilirsin sancıların sıklaştıran suyun gelirse gelirsin dedi doktorum normal de 1 Nisan da bekliyorduk gelmesini gelse de gelmese de suni sancı ile doğuma girecektim ta ki aynı gün 29 Mart saat 1 buçuk suların da uykumdan uyandıracak kadar giren sancı ile uyanmamla herşey başlamış oldu başta geçecek dedim yalancı sancılar dedim sağa döndüm sola döndüm geçmek bilmedi sıklığı arttı sancısı arttı ki anladım bi düzen oluştuğunu malum uyku da kalmayınca evim de sancımı çekerek pilates yaptım nefes egzersizi yaptım git gide artan sancıyla bir de sıcak duşa girdim duşta oyalandım masaj yaptım rahatlamaya ve kendimi sadece o ana odaklayıp panik yapmadan çektim sancımı duş çok iyi geliyor müthiş bir açılmaya sebep oluyor aklınız da bulunsun bu ara da saat oldu sabaha karşı 5 sularında yine de dayanmak istedim evin içinde gezindim durdum doğru anda doğru vakitte alınan her düzenli nefes sizi rahatlatıyor korkmayın paniklemeyin o anın tadını çıkartın saat 8 de artık kendimi hazır hissettim ve eşimi uyandırıp hastaneye gidebiliriz dedim hastaneye gittiğimizde ebeler hemen doğum haneye inmemi ve orada nst ye gitmeden alttan muayene ettiler ve tam 6 cm açılmam olmuştu sancılarım yüksekti düzenliydi ama herşey mükemmel di hastane de egzersizler pilates yaparak iki saatte doğum yapmış oldum arkadaşlar ebelerim doktorum herkes işinde en iyisiydi Allah herkese kendi sancısı ile doğum yapmayı nasip etsin uzun oldu hakkınızı helal edin güzel bir süreci sizlerle paylaşmak istedim kısa ve harika bir doğum oldu sonunda prensesime kavuştum 💖💖