Gmom betahcg değerim yavaş arttığı için doktorum sağlıklı bir gebelik olmadığını söyleyip iğneyi uyguladı iğneden sonra 3 ay korunmayı önerdi ama ben cuma günü iğneyi yeni oldum yani ilişkiye ne zaman girilebilir herhangi bir süresi varmıdır bunu sormayı unuttum doktora oda birşey söylemedi bununla alakalı