Btlshnnn acil bi durum için hastaneye gitmiştim,doktor ilaç verdi gebelik emzirme var mı dedi,ben de düşündüğümüz için o süreçte olabilir dedim test verdim 2,30 çıktı negatif olarak düşündüm,tam 4 haftalıktım,sonra 3 gün sonra evde test yaptım ikincisi silik çıktı kan verdim 30 çıktı sonra düzenli olarak artmaya devam etti☺️