Bende dün pik gördüm, bugün de ikinci çizgi hala koyu ama düne göre silikleşmiş. aynı ikilem bende de var 😬 gün aşırı gidiyorduk ama bu 3 gün peşpeşe değerlendireceğim sanırım 🫠
Bende aynı şekilde 1 sene önce kürtaj oldum. tam bi sene geçti üzerinden gebelik oluşmuyor :/