Tugba_turk46 Ha34kaya hadi hayırlısı olsun pozitif sonuçla gel buraya 🤲🏻♥️bnde dayanamam yaparım gibi 😬😅
Tugba_turk46 Gmzgm hadii inşaallah pozitif sonuç alırsın bizimle paylaş inşaallah benimde bat 3 5 nisanı bas alıyorum dayanamayıp bende yapacağım herhalde🥺 yumurtlamamın üstünden bugünü bitti sayarsak 14 . Gün oluyor
hera-daisy prens_prenses_annesi Gurbetkizi regl zamaninda oyle akintilarin olmuyor ise yerlesme ile alakali olabilir
hera-daisy Kasiklariniz agriyor mu sizinde benim sanki tas varmis gibi sertlik hissediyorum sag kasigimda
busravrc kızlar benim bat 31 iydi test negatif ama sağ göğsüm sızlıyor sizce testi erken mi yaptım test prodoctor bel ağrımda vardı sabah geçti
aogoya Tugba_turk46 ben adet olacakmışım gibi hissediyorum o yüzden test almadım hiç ama anormal midem bulanıyor acaba oruçtan mı onuda bilmiyorum son bi kaç gündür bulantıyla uyanıyorum ama oruca yoruyorum işte insanoğlu %1 lik bir ihtimal de olsa olabilir mi diye düşünüyor
aogoya Tugba_turk46 birde adet sancısı gibi karnım ağrıyor onada üşütmüşüm diyorum okdr ümitsizim 😂😂😂