Tugba_turk46 mrserdogan12_ ben test için gecikmeyi bekliyordum hatta direk kan vereceğim umudum yüksek ama sende umudunu kaybetme belkide geç döllenemedir bekle adetine kadar♥️
mrserdogan12_ Tugba_turk46 teste silik çıktı kanda yok 0.200 çıktı yükseleceğini sanmıyorum teste çıkacak kadar büyükse kandada gözükürdündiye düşüyorum yanlışmıyım
Tugba_turk46 Ha34kaya bence gel biz seninle gecikmeyi bekleyelim ondan sonra kan verelim hiç test yapıp strese girme ben hiç cesaret edemiyorum ya ikimizde hamile haberi alcaz yada hüsrann🤕
Tugba_turk46 hamileligim çokk zor canım birde 2 senedir hep negatif görünce insanın psikolojisi bozuluyor Rabbim herkesin gönlüne göre versin 🤲🏻♥️
gzm_42 Tugba_turk46 yani sizi umitlendirmis gibi olmayım ama tabi genede Rabbim nasip etsin en kısa zamanda ama ben yeni hamile kaldigimda felaket bel ağrım ve kasik ağrısı vardı adeta adet sancısı çekiyordum ama hamileydim zamanla geçti umarım sizinde vardır bebişiniz inşaallah 🥰
Feliz Tugba_turk46 ben. Her zamanki regl sancılarım olmuştu bazen o kadar şiddetleniyordu ki yine regl olacağım galiba diyordum ama olmadım. Bunun yanısıra regl belirtilerimden farklı belirtiler de olmuştu o yüzden ikilemdeydim ben
Feliz Tugba_turk46 in şa Allah öyledir asla ümidini kesme aslaaa❤️ psikolojik olsrak değilde nrt olarak kendinde gördüğün başka belirti var mı?
Canannndvrz Benim 5i salıdan beri midem bulantım ishali var kokulardan acayip tiksiniyorum dün test yaptım silik çıktı bugünde çok silik çıktı yarın bidaha yapicam
hera-daisy mrserdogan12_ bazen beta 90 da olsa testte gozukmuyor oyle bir yorum okumustum bat ne zaman senin
Tugba_turk46 mrserdogan12_ geç döllenme olmuş olabilir adet olana kadar umut hep vardır beklemek ne kadar zor olsda mecbur beklicez🤕
prens_prenses_annesi Tugba_turk46 bnim dha 7 gun vr adetime silik cizgi gordum ama saglik ocagi bunun israrla negatif oldugunu soyluyo kan verdim
hera-daisy prens_prenses_annesi erken gebelik testleri bile 2 gun kala %80 dogruluk olarak gosteriyo sabirli ol bence bekle bakalim ins yukselir degerin Yumurta catlamasindan sonea dollenmesic12-14 gunu buluyor benimde bat 6 bende beklemedeyim 😊
Tugba_turk46 prens_prenses_annesi inşaallah kanda çıkar canım bundan 6 ay önce benimde testimde pozitif göründğ ama adet oldum testlere hiç güvenim kalamdı bennim