Merhaba, 33+1 deyim. 3 gün önce ilk kez sağ kasığıma ve kalçama kamp girdi birkaç saniye sürdü ve 3-4 kez tekrarladı. Dün yine aynı şeyleri yaşadım uzandığımda geçti bugün ise dışarıda birkaç adım atamadım. Şimdi bir yere oturduk sakinleşiyorum. Oturduğumda geçiyor ama yürüyemiyorum. Hastaneye gitsek mi yoksa bu kramplar normal mi bilemedik. Benzer durum yaşayan var mı acaba ?