mirooo 38+1 ile yarın planlı sezeryana alınacağım. İnşallah pozitif hikayem olur ve buraya yazmak nasip olur. Çok heyecanlıyım sizlerden dua bekliyorum😇
Umut_aras mirooo biraz erken degilmi sanciniz varmı ya da bebeğin gelisimi mi ilerde hayırla kucağınıza alın insallah
mirooo Miray-mom inşallah canım, bende çok istiyorum buradaki hamişlere güzel bir hikaye anlatabilmeyi🥳🥰
mirooo Umut_aras benim tansiyon problemim var 36. Haftadan itibaren bu nedenle doktorum fazla bekletmek istemedi ilaç kullanmama rağmen yükselebiliyor😊
deryaa45 Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah ❤️ Benimde Salı günü sizde bana dua edin lütfen 💘
mirooo deryaa45 çok teşekkür ederim inşallah sağlıkla kucağımıza alırız çok rahat doğumlar geçiririz❤️
SSenaaa mirooo ayy Allah kolaylık versin bebeginde sende sağ salim kurtulursunuz insalalh 🤲 bizim içinde dua edin lütfen Allahim kolay kurtarsın hepimizi
Miray-mom mirooo yaa kıyamam bebeğini ilk kez göreceksin ne kadar heyecanlı 🥰 korkma sakin olmaya çalış herşey çok güzel çok olumlu olacak 💖🧿🧿
Rabia_dgn mirooo Sağlıkla al kucağına 🌸 İnşallah güzel bir doğum olur dualarımız seninle sende bizi unutma 🌸
mirooo Rabia_dgn canımsınız hanımlar, tabikide allah herkese hayırlı rahat doğumlar nasip etsin inşallah🤍🫶🏻❤️
mirooo Gumus11 benim kilo açısından bir problemi olmadı son iki hafta sorun yaşadığım için allaha şükür🫶🏻
mirooo Miray-mom eveeet çok heyecanlıyımmm ilk hamileliğim bir de🥲 Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah🫶🏻 bende olumlu düşünmeye çalışıyorum ki pozitif bir doğum hikayem olsun🙂