FKRKS29 canım bende kızımdan önce boş gebelik yaşamıştım seni çok iyi anlıyorum hiç stres yapma boş gebelik tekrarlayan bi şey değil, hatta bende kızımda kalp atışını duymaya gittiğimde yaşadıklarım aklıma gelmişti hastane koridorlarında sıramı beklerken kendimi tutamayıp ağlamıştım doktor kanamam falan var sanmıştı. Hiç stres yapma her şey yolunda gidecek Allah’ın izniyle 🥰