Merve1414 Melliisaa kaç haftakiksin ben yaptırmayı düşünüyorum çünkü 2. Oğlum boğmaca oldu ve zor atlattık onun morarmalarini görmek halsizlikten sesinin bile cikmamasi çocuğum aglayamiyodu bile zor nefes alıp veriyodu bidaha başına gelmesin diye yaptircam
yeschef-13 Melliisaa Merhaba ben 28. Haftamda Adacel aşısı oldum doktorum yaptı tetanoz difteri ve boğmaca içeren karma bir aşı bebeğide doğumdan sonraki 6 ay koruyor
Melliisaa Merve1414 ben 26 haftalığım şuan sen kaç haftalıksın 28e kadar mı zamanı vardı bırde nasıl boğmaca oluyor çocuklar birisinden mı bulaşıyor
Merve1414 Melliisaa çevremde hasta olan yoktu 45 günlükken oldu önce oksuruklri başladı aile hekimine götürdüm ciddi bişi yok ama daha ilerlerse öksürük ateşi çıkarsa beklemeden götürsün dedi etmesi sabah sesi kısık aglayamiyodu bile kendinde değil gibiydi emmiyordu mamada icmiyordu doğru düzgün dudaklari ağız çevresi morariyodu 20 ve 30 günlükken 2 cenazemiz oldu kalabalığa da sokmadim mecburi 1. Derece yakinimdi ikiside hatta rotgen falan cektirmistim bişi çıkmamıştı aşırı gazı var gözüküyordu ama çocuğum bjgmaca olmuş 3 gün yoğun bakım 2 gün servite toplam 5 gün hastanede kalmistik
selim10 yeschef-13 doktorum önerdi ama yapmadım, hata mı yaptım bilmiyorum. Boğmaca aşısı diye geçiyor dedi, Türkiye’de değilim bu arada. Kaç kişiye sorduysam kimse yaptırmamıştı, bende yaptırmadım😐
Melliisaa Merve1414 öncelikle başınız sağolsun sonra büyük geçmiş olsun bebiş için 😇 yaptıralım o halde bende
Melliisaa selim10 bana da Türkiye’de yaptırılmasını çoğu doktor söylemiyor Amerika’da yapılıypr dedi bende çok kararsız kaldım