_perihan Cuma günü normal kontrole diye gittim ama doktorum hiç açılmamın olmadığını ve suyumun azaldığını söyledi eşimle sezeryana karar verdik doktor öğleden sonra müsaitliğinin olduğunu söyledi hemen o an yatış yapıldı çok şükür hayırlısıyla kucağıma aldım bebeğimi ilk hastanede emzirdim ama şimdi sütüm gelmiyor 😔 ne yapmam lazım süt arttırıcı şeyler aldım hep rezene çayı vs elektrikli pompayla da sağmaya çalışıyorum yok yani fikir verir misinizz
Daisyy000 _perihan Selam öncelikle rezene içmeyin ⚠️ Rezenenin süte hiçbir etkisi yok,bu alanda bir çalışma vs yok. Tam tersi bebekte DNA hasarına yol açan bir içeriği olduğu kanıtlanmış belgeli. Rezene yerine ısırgan otu çayı içebilirsiniz
Edos123 _perihan merhaba ben doğum yapmadım ama çevrem de havluyu sıcak suya bastırıp sonra göğsüne koyanlar var ise yaramış birde elle sıkıp sağmışlar stres yapmayın uyuyun güzelce dinlenin stres yaptıkça oda gidiyormuş 🥹
aasl _perihan Bende sezaryen oldum bugün 4. günüm ilk günler benim de pek gelmedi. Bol bol su için, kuru incir, kuru kayısı, hurma yiyin. Bestlak damla kullanın. Dut, incir, kayısı bunları kaynatıp suyunu için. En önemlisi ama su bol bol su için
aasl _perihan Sıcak duş da iyi geliyor. Havluyu ısıtın ya da küçük su torbaları var ya onun içine sıcak su yapıp göğüslerinize koyun.
Sultanholatt Daisyy000 Gözünüz aydın Allah analı babalı büyütsün inşallah Süt gelmesi için duş alın bol bol Birde kayısı üzüm hoşafı iyi gelecek Onun dışında kuru üzüm aşurelik buğday pekmez pişirip yiyin üstüne bol.bol su için sütünüz hem çoğalır hemde gelir
_perihan Sultanholatt çok teşekkür ederim 🙏🏼 üzüm hoşafı falan deniyorum bakalım pes etmeden emzirmeye çalışıyorum
_perihan aasl bi baş ağrısı çektin mi 2 gündür ara ara vuran şiddetli bi baş ağrım var dayanılacak gibi değil
_perihan aasl Yok kullanmıyorum doktorum anesteziden dolayı dedi işte ama bilmiyorum akşam saatlerinde vuruyor iki gündür yatarken bir şey yok ama kalkınca beynim çıkacak gibi oluyor resmen
aasl _perihan Ağrı kesici iğne verdi doktorum bana onu kullanıyorum ağrım olunca. Ağrı kesici ise yaramiyor mu?