nesli-34 Arkadaşlar bebeğim erken doğdu 45 cm 15 aylık boyu 73 cm ayına göre kısa doktora götürmeli miyim böyle bu durumla karşılaşan var mı
Lavin_2121 nesli-34 benim oğlum 40,5 te doğdu suan 18 aylik ve 75 santim ve kilosuda cok az. Sen genede icin ragst etmiyorsa bi göster istersen
izobellaaa-_- Genetik mi acaba oğlum 6 aylık iken 73 cm idi doktor 9 aylık boyuna gelmiş dedi ama aynı dayısına benziyor sarışınlığı boyu vs dayısı da 190