biranne__ yok canım çatlıyacagı zaman felaket kaşınıyor birde kırmızı mor çizgiler oluşuyor. Kaşınınca kaşımamaya çalış. Krem yada yağı (Hindistan cevizi yağı kullanıyor um ben mesela ) sür baktın çok kaşındı. Elbisenin üstünden ovuştur Çatlat biraz da genetik. Malesef ilk bebeğimde çatlamadım hiç bir şey kullanmadım inşallah 27 olduk kızımda da. Şuan herşey yolunda gidiyor yanlara doğru genişliyoruz 😄biz de bakalım