Kızlaar iyi de yerleştiriyorum meme ucunu ama yinede yaralardan mahvoldum. Ucundan çok kenarları yara oldu göğsümün. Yaşayan varsa lütfen yardım etsin. 😭 Kiwi nin pompasını kullanıyorum. 4 saatte 1 sağım yapıyorum. Kızım meme ucunu tutmadı silikon uç kullanıyoduk onda da yeterince süt çekip içemiyodu. Bende Pompa ile sağıp vereyim dedim ama çok zorlandım. Silikon uçta kalsam bundan iyiydi diyorum bazen 😭 çok canım yanıyor. Krem aldım sürüyorum göğüs kalkanı aldım kıyafetime değmesin diye ama asıl yaralar ucunda değilde kahverengi kısımda olduğu için kalkan da fayda edemiyor kalkanın silikon ları yaraya değiyor çıkarırken o da acıtıyor 😔😔