93_23 Mrb arkadaşlar sezeryan doğum yapicam kaçıncı haftada alınıyor her hastane farklı sanırım bana 39 denildi birde memnun kalan varmı 🤗
Adenala 93_23 Ameliyathane ekibi gayet iyiymiş canım burda memnun olanları da okudum lojmanda bir kaç arkadaşta orda Doğum yapmıştı memnunlardı 🙃
Nrsh_3355 93_23 kuzenimin eşi orada doğum yaptı çok memnun kaldı ve tek odada kalıyorlarmış serviste baya büyük odaları var . Ameliyatı da çok güzel geçmişti o memnun ayrıldı hastaneden 🌹
93_23 Adenala ya evet öle diyorlar doktorlardan çok memnunum çok ilgili sıcak kanlılar herşeyi rahatça sorabiliyrsn spinal yapılıyormuş genelde onda biraz korkuyrm açıkçası stres yaparmym diye
Adenala 93_23 Tümden uyutma biraz riskli ondan sanırım ama hayırlısı bakalım benim daha belli değil doğum şekli 🙃