FKRKS29 Tz19_ bende 5+2 yim benim ilk zamanlar 4 haftalikken öğrendik, ilk zamanlar cok ishal olmuştum hamile oldugumu bilmiyoduk oruçlu olup çok su içmememe rağmen ishal olmuştum çok karnımı agritiyodu simdi yeni yeni geçti ama normal olduğunu duymuştum
06Pembemavi80 Tz19_ kaşıntı varsa kıl kıl kurdu olabilir misiniz ? . Bende sizin haftalarda ogrednikten sonra aynı ishal olmuştum karnım ağrıyordu şuan 8 haftaligim düzeldi gibi ara ara kabızlık gibi oluyor