Denizinannesiii34 Ya gündüzde oldu geçti az önce yine oldu karnımın etrafında yanma var karnımın üstüne oturdummu dayanamiyorum hep geriye doğru yaslanmam lazim agriyo hamileligimin başından beri idrar enfeksiyonun yok asla idrarım da yanmam yok normel az önce vajinam çok ağrıdı belim agriyo gibi sizce hasteneye gitmem lazımmı neden olur kafam karıştı???
35likanne Denizinannesiii34 bende bekleyeyim karın ağrım yanmam var ama bebiş iyi sormayı unutuyorum doktora 🙏 gazım çok oluyor ondan diye düşünüyordum 🥴
Denizinannesiii34 35likanne canım sabahtan beridir gazimi çıkarıyorum gazim da yok :(( bende 26 haftadyim