Nur1806 Kızlar devlet hastanesinde ikili test yaptıran var mı? Sonuçlar 15 günden önce çıkıyor mu? E-nabızda görebiliyor muyuz sonuçları?
1palyaco Nur1806 benim dört günde çıktı . Kan sonuçları e nabızda görüyorsun ama önemli olan grafik ile yorumlanması grafik doktorun sisteminde oluyor kan sonuçların çıktığında gidersin doktora o şekilde yorumlar .
cakebabe Nur1806 bende devlette yaptırdım 1 haftada çıktı 15 gün diyor asistanlar ama daha erken çıkıyor grafik doktora düşüyor e nabızdaki bişey ifade etmiyor
EbruSezen Nur1806 ya bana 10 gün sonra çıkacak dediler ama 2. Gün çıktı Edirne sultan birinci Murat devlet hastanesinde yaptırdım şaşırdım o kadar erken çıkmasına
elmaelmaelma 1palyaco evet aynen bu şekilde. Eğer başka yerdeki doktora göstereceksen sonucu çıktı olarak alıp götürebilirsin.
Gule49 Bende devlet hastanesinde yaptırdım ve tam 15 günde çıktı e nabızda sadece sonuç ektedir yazıyor. Eşim hastaneden sonucu gidip aldı hemen.
Gul_se77 Benim 5 günde çıkmıştı devlet hastanesinde sonuc e nabizda görünüyor ama ikili test grafiği var o doktorda oluyor doktora gitmen gerekior çıkınca önemli olan grafik
2prensesannesiiii sglmyvz-23 evet ben özel takipliyim ama ücretli testleri devlette yapıyorum drum sorun etmiyor hiç ben devlette ücretsiz yaptırıp özeldeki druma gösteriyorum ikili de öyle yaptım
elmaelmaelma sglmyvz-23 göremiyor, sizin sonucu çıktı olarak hastaneden alıp, kendi doktorunuza götürmeniz gerekir.
EbruSezen sglmyvz-23 ben devletten sonucu alıp özel hastane de gösterdim ama özel hastaneye gidene kadar devlette de bi doktora sordum
Nur1806 Sağolun kızlar🌸 bende kontrole özele gidiyorım ama testi devlette yaptırdım. E nabıza bakıyorum 10 gün oldu sonuç düşmedi o yüzden yazdım