Kızlar merhaba vajinanın içi değil dudak kısmında kaşıntı var birkaç gündür. Daha önce mantar geçirmiştim probiyotik vermişti doktor. Yine aynı probiyotiği kullanmaya başladım ama kaşıntı geçmedi 😥 önerebileceğiniz bir şey var mı doktor randevusuna 1 hafta var daha.