Merhaba arkadaşlar yazsam mı yazmasam mı çok kararsız kaldım ama doğumdan önce sürekli doğum hikayelerini okuyup kendimi cesaretlendirirdim o yüzden yazmak istedim.
Öncelikle ben Almanya da yaşıyorum burada doğum yaptım , benim kızım yerini çok sevdiği için gelmek istemedi 41+3 te hastaneye yatışımız yapıldı sabah 7.30 da hap almaya başladım burada ilk olarak hapla başlıyorlar 2 saatte bir hap alıyorsun sancı gelmesi için ufak ufak başlıyorlar bu süreç 2,3 gün bile sürebiliyormus şükür benim o kadar uzun sürmedi aynı gün içinde oldu benim ağrılarım 5. Haptan sonra gelmeye başladı saat 15.00 gibi ağrılar gelmeye başladı yavaştan nst de çok düzenli değildi ebe açıklığa baktığında 2 cm açılma var ama bebeğin kafası çok aşağıda biraz daha ağrıyla gelir dedi o saatten sonra ağrılar iyice sıklaşmaya başladı 15.00 de başlayan ağrılar adet ağrısının şiddetlisi gibiydi ama sonrası😀öbür tarafa kısa süreli bir gidip geliyorsunuz gibi oluyor biraz saat 6 gibi falan tekrar baktı ebe ağrım iyice artmıştı artık açılmam 4 cm olmuş ben epidural istiyorum dedim ondan sonra 6 cm olsun yapalım dediler yaklaşık 1 saat sonra 6 cm oldu epidural taktırdım ağrılar ilk baştaki ağrılara döndü bir anda hafifledi, çok dua ettim o ara epidurali bulan kişi için 😀 ondan sonrası çabuk geçti bir daha baktıklarında 8 cm olmuştu sonra baktıklarında tam açılma dediler zaten doğum başladı doğum anı biraz uzun sürdü ıkınmayı pek yapamadım ilk başta saat 22.00 de kızım doğdu sonrasında olan o ağrılarda bir anda kesildi dikişim biraz fazla oldu ıkınmayı yapamadığım için onun acısıda 3,4 güne geçti ,şu an iki hafta oldu doğum yapalı ağrım sızım yok şükür benim doğum hikayemde bu şekildeydi bunu okuyan doğum yapacak herkesin doğumu çok güzel geçer umarım her şeyi 1 gün çekiyorsunuz gerçekten sonrasında unutuluyor .