Kızlar karnımın içi ağrıyor ve kasıklarıma sızı yapıyor en son 21 martta gittim kan verdim ve negatif çıktı en son 11 martta adet oldum bu ay ful _ovülasyontesti yaptım ve yumurtlama dönemlerinde hep yaptık acaba hamilelik ilk belirtisi olabilir mi karın içi Ağrısı?