metemom_ Kızlar düzenli tansiyon takibi yapanınız var mı ortalama kaç çıkıyor benim için en yüksek 10,2 çıkıyor hiç daha yükseğini görmedim hep düşüyor
Hulo2105 metemom_ benim de öyle canım 9 a 6 hep 8 e düşerse kötü oluyorum ama bi kere düştü sadece genelde 10a 6 falan bu aralar daha iyiyim. Kontrole gittiğimde söylemiştim asistana zaten düşük istiyoruz 13 kadar normal dedi. 8 in altına da düşmemesi gerekirmiş.
momzuzan metemom_ ben de düzenli takip yaparım doktorum önermişti her gebe aradan tansiyon ve şeker takibi yaparsa iyi olur diye ben de tansiyonuma ve şekerime balarım arada. İlk 3 ayda düşüktü şimdi iyi tansiyorum 10-11/60-70 gibi benim tansiyonlar
Edaacar-ozkan metemom_ canım benim de öyle bazı insanların tansiyonu bu şekilde oluyor muş düzenli ölçüyorum 9-6 9-7 8-6 max 10-7 gördüm
Aerithma metemom_ belki magnezyum eksikliği olabilir ya da başka bir vitamin falan canım kan testlerin nasıl
Edaacar-ozkan metemom_ ama ben kendimi kötü hissetmiyorum canım sen kötü hissediyorsan bi doktora danış
metemom_ Aerithma değerlerim normal görünüyordu en son ama son zamanlarda test yaptırmadım yarın gidip kan vereceğim sanırım vitaminlerle alakalı şekerim de çok düşüyor çünkü
metemom_ Hulo2105 bende sağlık ocağı hemşiresine sordum boşver düşüklüğü yüksekliğinden iyi dedi düşüklüğü sadece gün içinde yorgun hissettirir demişti
Hulo2105 metemom_ tabi yüksek olması daha tehlikeli. Şimdi ölçtüm sen yazında aklıma geldi 10a 6 çıktı 🤭