Sude5461 Kızlar doğum yaklaştığındanmıdır bilemem anlayamıyorum ya sanki doğumda bana biley olucak ölecek doğumda gibi gibi düşüncelere dalıyorum kızlar normalmi bu düşünceler kızlar sizlerde yaşadınızmı güzel anneler hadi moral verelim birbirimize 🥹🙏❤️
Bbuse12 Sude5461 2. Gebeligim bende oyle hissediyorum ilkinde de oyle hissetmişim seytanin vesvesi guzel dusunun guze gecsin❤️
Meltembkts Sude5461 nefes egzersizleri yap meditasyon yap rahatla güzel düşün. Bebegini saglikla kucağına aldığın anı hayal et mutlu ol :) Yüzmussun kuyruğuna gelmişsin saglikla bebisini al kucağına.
BADE38 Sude5461 Benim daha var doğumuma ama ablamdan biliyorum annemi arayıp bir saat ağlamıştı 😂😂 ölürsem çocuğuma güzel bak istediği herşeyi al diyordu çok ince detayları bile kafasında biriktirip anneme derdi çok şükür sağlıkla yapmıştı doğumunu genellikle bütün kadınlarda oluyor bence çünkü başka arkadaşımda böyle hissedip hatta hayal kurduğunu ağladığını söylüyordu :) umarım sağlıkla kucağına alırsın bebeğini Allah korusun sizi inşallah
Merve1414 Sude5461 yaşadım ilk dogumdada yaşadım bu 3. Doğumum olacak bazen o düşüncelere tekrsr daliyorum gözlerim hemen doluyor
_handan91_ Sude5461 Evet o korku malesef bende de var 😕 Doguma 2 ay kaldi positiv düsünmeye calisiyorum bende
BurcuY92 Sude5461 Bende de oluyor o. Hatta eşimin ilk evliliğinden bir oğlu var, bir gün dedim ki bana bir şey olursa onları mutlaka görüştür kardeş kardeş büyüsünler sonra da başladım ağlamaya.
Esmam_ela25 Sude5461 bende ama kendim için değil geride kalan çocuklarım için durup dururken ağlamaya başlıyorum 🥲