sezenn59 hanımlar merhaba 37. haftadayım çok duyuyorum bu dönemlerde göğüsten su veya süt akıntısı oluyomuş bende hiç olmadı acaba olması kadar olmaması da normal bi durum mu
Mucizemses Herkes de olmuyor benim de ilk gebeliğimde 37. Haftada sarı su akmıştı olan kişilerin sütünün çok olduğunu duymuştum gerçekten de öyle oldu 39 haftada sezeryan oldum hemen sütüm geldi ve fazla sütüm olmuştu
Yazgan1 Benimde 25. Haftadan sonra ara ara gelmeye başladı şimdi 35. Haftayı geçtik kaşıntıyla geliyor normal mi bilemedim