ilknremrh Dilekyesil ayy benm de öyle oluyodu kaburgalarim kırılıyodu sırtıma kramp giriyodu sanki bi çözümünü de bulamamistim valla tek çözüm doğum oldu 😀
Nagihan1 Dilekyesil bebek kaburgamin icine giriyo sanki. Egilemiyorum oyle batiyoki. Sirtim belim bacaklarima fena agri giriyo hic boyle olucagimi dusunmemistim kostura kostura is yapan ben simdi evi bile supuremiyorum😣
Asyanil 26 olduk bugün,doktor ağrı kasıklarında olmadıgı sürece müdahale edilecek birşey olmadıgını gögüslerim biraz büyük dahada büyüyünce onların ve proporsiyonumun değişmesinden kaynaklı oldugunu söylüyor yapacak birşey yok mecbur dayanıyorum sıcak su torbası biraz iyi geliyor dayanamıcak gibi oldugum bikaç seferdede parol içmişliğim var valla Allah sizede bu durumu yaşayan herkesede kolaylık versin🙏
Dilekyesil Asyanil ya benimde iste bir haftadir aksam yemeginden sonra olmaya basladi gogsumun altindan sirtima dogru geciyor
Hilsu Benim sağlı sollu 2 kaburgam Çatladı çektiğim ızdırabı bi ben bi allah bilir anlatamıyorum bile acile gittim ne sedye ne tekerlekli sandalye ne ultrason oturmak yürümek ne mümkün
Asyanil Dilekyesil benim yaklasık 18.Haftadan beridir böyle geçmiyor valla inşallah siZinki uzun sürmez 🙏
Dilekyesil Asyanil evde yine yatiyorum falan geciyo ama misafirlikte oturmakta zorlaniyorum napicam bilmiyorum
Asyanil Dilekyesil ben artık biyere gidemiyorum gitsemde en fazla bir saat oturup kalkıyorum anlıyo herkes halimden zaten.doktorunuz sizin durumunuza ne diyor paylaştınızmı