Kızlar 19 Mart yumurtlama 20 çatlama gördüm. Dün erken test yaptım silik gibiydi emin olmak için kan testi verdim negatif. Adetim 28 martta olması gerekiyordu hala olmadım ve olmaya dair belirtilerim de yok gibi. Akıntım var ara ara, kaşık ve belim ağrıyor. Normalde benim böyle olmaz adetimde. Doktor geç döllenmeyse çıkmamış olabilir bekleyelim dedi, böyle yaşayan var mı dahs önce pozitife dönme ihtimali var mı ?🤗