ArasCagla 40+3 deyim kizlar bugun sabahtan beri hic oynamadi bebek aksama kadar beklesem mi yarin kontrolum var salliyorum karnimi tekme yok :/
Sermec27 ArasCagla bence bu haftalar riskli haftalar 3 saatten fazla hareketsiz kalması iyi değil eğer hareket yoksa mutlaka acile gidin
Nezahatozen Bence gidin yada bi çikolata tarzı birsey yiyn dürtün karnınızı tepki vermezse direk gidin
ArasCagla Nezahatozen biraz biraz oynamaya basladi yarin erkenden gidicez kontrolum vardi zaten dun cok hareketliydi bugun cok az hareketliydi tedirgin oldum yeride daraliyor neyseki az da olsa oynmaya basladi niseyler yiyince ❤️