Busraaa233- 4 aylık olarak Ramazan’a girdik,ilk hafta çok kötü geçti iftarımı açınca afedersiniz ama istifra ediyordum ,bir hafta deniycem tutamazsam bırakırım dedim ya da en azından bir gün tutar bir gün tutmam dedim çok şükür 10gun falan zordu şimdi idare ediyor buna da şükür