Asya3000 yazını okuyunca gözlerim doldu ağlamaya başladım benimde en çok korkum bu ya bana birşey olursa sürekli kafamda Doğuma girerken eşimden helallik isterim ama bana birşey olursa evladımıza nasıl bakar düşünceleri daha 22+1 haftalığız ama psikolojim çok kötü kan sulandırıcı kullanıyorum bende ya kanamam durmazsa düşüncesi ne yapacam işin içinden nasıl çıkacam hiç bilmiyorum 😞😢😢😢