Bulantılardan kaynaklı ben de iki ay doğru düzgün beslenemedim. Sağlık ocağındaki hemşiremiz bana sen 9 ay hiçbir şey yemesen de o senin depolarından beslenir merak etme, ama senin depoların boşaldığı için sen sıkıntı yaşarsın demişti. Simit ve tahin ekmek dışında hiçbir şey yiyemiyor olmama rağmen değerlerimde bi düşüş olmadı. Endişelenmeyin yani illa bir noktada geçecek ya da azalacak. 6-10 haftaları arası kötüydü ama geçmese de sonrasında az az da olsa bir şeyler yiyebilmeye başlanıyor. İnşallah çabuk atlatırsınız geçmiş olsun ♥️