Fatmakrnc Kizlar dün 36 haftalık olduk ama akşamdan beri bebeğim belli aralıklarla kendini çok kasıyor beni rahatsız edecek derecede oluyo bu normalmi yarın doktora gidicem zaten bunun için ama korkmaliyim.bilemedim
tatlibebegim_ Fatmakrnc bende 35 haftalığım sürekli kendini kasıp toplanıyor sertleşiyor nefesimi kesiyor bi anda
busra_21 Fatmakrnc Bizde 36 haftalığız.Aynı şeyi yaklaşık bir buçuk aydır yaşıyorum.Baya karnımda koca bir tepe görünümü oluyo ve rahatsız edici.İlk defa dün nstde sancılarım çıktı yüksetide ama ben hissetmiyordum.Doktorum bu toplanmalara sertleşmlere hiç sıcak bakmıyor.Bol istirahat önerdi.
denizs15 Fatmakrnc bende 34+5 haftalığım bende de 30dan beri oluyor özellikle akşamları oluyor magnezyumu günde 2 kere almaya başladım o azalttı
MorKelebek54 Fatmakrnc 34+5 deyim benimde oyle hel sag tarafta hep sertlik oluyo cok geriyo haftaya benim randevum da yarin sorarsan eger bize de haber verir misin? Bi kac gundur cok gergin karnim
Fatmakrnc tatlibebegim_ benimde dünden beri başladı çok korktum bişey oldu sandım ama devam ediyo suan
tatlibebegim_ Fatmakrnc benim 28li haftalardan beri öyle kafası doğum kanalına girmiş 30lu haftada kontrole gittiğimde
-tugbmrt busra_21 kız niye bakmıyor 1 2 hafta dayansa ztn doğum zamanına gelmiş oluyor ben 35im aksine doktorum yürü dedi hurma ye dedi egzersiz yap dedi kanala insin dedi
busra_21 Fatmakrnc Sancı olarak kabul ediyor doktorum canım.Erken olduğu için bu haftalarda istemiyoruz bu tarz durumları dedi 34-35.haftalarda.36 olduk bugün hala devam ediyor benim.Progestan fitil verdi onu kullandım ama karaciğer enzimlerim yüksek çıktığı için bırakmak zorunda kaldım.Şimdi çoğunlukla yatıyorum.Bayram sonrası vakitli gelsin istiyorum.
busra_21 -tugbmrt İşte aksine sezeryan olacağım için.İkinci gebeliğim,kızımı 40+6′ya kadar bekledim gelmedi sezeryan oldum.Doktorum da pıt diye geliverecekmiş gibi tutuyo.😁Sancı kabul ediyor sertleşmeleri,toplanmaları.
busra_21 Fatmakrnc Amin inşallah Rabbim hayırlısıyla,vaktiyle kavuşmayı nasip etsin inşallah herkese.