39+2 haftadayız hala bir belirti yok. Ssvd adayıyım doktor 40+2 ye kadar bekleyeceğini söyledi sezaryen tarihi verdi riske atamam dedi. Çok üzülüyorum rüyalarıma giriyor. Biliyorum önemli olan bebeğimin sağlıkla doğması ama kendimi yetersiz hissediyorum neden normal doğurmayı beceremiyorum diye. Çok saçma biliyorum ama elimde değil hormonlar heralde 🤷🏻♀️