Civcimmm bende temmuzda çok gebelikten düşük yaptım şuan yine hamileyim şükürler olsun 5+2yiz boş gebeligin en başında kanama sorunum oluyodu suan Allaha şükür erken ogrendim 4+1ken öğrendim ama Bi sıkıntı olmadı, cuma günü doktora gitcez insAllah, boş gebelikten sonra çoğunlukla saglikli bi gebelik oluşur derler insAllah çok sağlıkla hayırla kucağımıza alırız en güzel Sekilde🥰